sábado, 9 de abril de 2011

دوستان ؛ وبلاگ شاتوت دو ماهه آپ نشده ، کسی ازش خبر داره؟ نگرانش هستم !

دوستان ! وبلاگ شاتوت دو ماهه آپ نشده ، کسی ازش خبر داره؟ نگرانش هستم

sábado, 19 de marzo de 2011

انیشتین: دو چیز انتها ندارد؛ یکی جهان و دیگری حماقت انسان ؛ البته اولی را مطمئن نیستم

خنده ام میگیره از حماقت ملتی که کوچکترین پاچه خار حاکم فعلیش با افتخار اعلام میکنه که در عرض ده سال موفق شده شصت میلیون دلار از مملکت دزدی کنه و دولت فعلیش هیچ سوالی در مورد مبلغ هجده میلیارد دلار پول گم شده را جواب نمیده ، آنوقت این ملت نشسته حساب میکنه اگر سی و دو سال پیش جاکم قبلی شصت و دو میلیون دلار از مملکت نبرده بود الان اون پول شده بود فلان مبلغ...بابا جان
یعنی شما واقعا نمیفهمید که همه این قضایا فقط برای انداختن تفرقه بین شما هست؟ لیاقت شما حتما همان حکومتی هست که بعدا بر شما حکومت خواهد کرد

miércoles, 23 de febrero de 2011

کسی که باد میکارد طوفان درو می کند !

دیشب منزل خواهرم که روانپزشک هست بودم ؛چیزی شنیدم که مو به تنم راست کرد،گفت که یک بیمار داره به نام مهدی که به تازگی از ایران آمده و در ایران دندانپزشک بوده،برای خواهرم تعریف کرده که در حوادث پارسال انتخابات خانمش و پسرش در تظاهرات دستگیر شدند و در بازداشتگاههای جمهوری اسلامی خیلی شکنجه و اذیت شدند ، این دکتر هم بعد از آزادی آنها بهشون قول میده که انتقام بگیره ،بنا بر این بعد از چند روز ریش میگذاره و توی مطبش یک عکس بزرگ خامنه ایی میزنه به دیوارو میره به مساجد و محافل بسیجی ها و حزب اللهی ها راه پیدا میکنه و خلاصه دعوتشون میکنه که بیان مطب و از دندانپزشکی صلواتی بهره مند بشن ، و خلاصه چهارده ماه به بسیجی ها و خانواده هاشون سرویس خیلی ارزون میداده و هرگز به این بدبختها نگفته که صبحها با همین وسائل دندانپزشک بیماران ایدزی هست و بطور رایگان ایدزیها را درمان میکنه و از روی قصد وسائل کارش را ضد عفونی نمیکنه تا به قولی که به زن و بچه اش داده عمل کرده باشه، حالا هم که آمده آمریکا دچار بیماری روحی شده و میاد مطب برای درمان . بعد از شنیدن حرفهای خواهرم زیر لب گفتم کسی که باد میکاره طوفان درو میکنه !